CEL:
- umożliwienie uczniom zaprezentowania swojej wiedzy na forum szkoły,
- kultywowanie tradycji świąt Wielkanocnych.
UCZESTNICY:
Uczestnikami mogą być uczniowie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży.
ORGANIZATORZY:
Mateusz Jażdżewski, Ewa Politowska, Honorata Roczeń
Zasady konkursu:
- Przesłanie informacji o chęci wzięcia udziału w konkursie do 07.04.2022 (do godziny 19:00) na adres mailowy: m.jazdzewski@zsp-chelmza.pl , tytuł maila „Wielkanocny Konkurs Gastronomiczny”, w treści maila należy podać imię i nazwisko, klasę uczestnika konkursu.
- Potwierdzeniem otrzymania zgłoszenia do konkursu będzie wiadomość zwrotna.
- Konkurs będzie przeprowadzony dnia 08.04.22 (numer Sali i godzina zostanie podana w mailu po zamknięciu listy uczestników) w formie testu zamkniętego (20 pytań) nawiązującego do potraw, tradycji i symboli wielkanocnych.
Sposób wyłonienia nagrodzonych prac:
- Wyniki zostaną opublikowane na stronie internetowej www.zsp-chelmza.pl po ocenieniu wszystkich prac.
- Uczestnicy i laureaci zostaną powiadomieni o wyniku konkursu i sposobie przekazania nagród.
Postanowienia końcowe:
- Sprawy sporne rozstrzyga Organizator konkursu.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.
HARMONOGRAM DZIAŁAŃ W RAMACH PRZYGOTOWANIA KONKURSU.
LP. | RODZAJ DZIAŁNIA | TERMIN |
1 | Opracowanie regulaminu konkursu i zasad przeprowadzenia konkursu. | 30.03.22 |
2 | Ogłoszenie konkursu. | 31.03.22 |
3 | Ostateczny termin zgłoszeń udziału w konkursie. | 07.04.22 |
4 | Przeprowadzenie konkursu. | 08.04.22 |
5 | Wręczenie nagród i dyplomów zwycięzcom konkursu. | 11.04.22 |